خوش آمدید(این پست ثابت میباشد)



به وبلاگ شهیدان خدا خوش آمدید

(این پست ثابت می باشد)

توجه::: بنده به دلیل ترک شهر خود به ...........

 هر 7 الی 10 روز یکبار به وبلاگم میام و نظرات رو

 جواب میدم و مطلب میزارم. خواهشأ شما نظراتتون رو

 بدین بنده حتما جواب میدم. ممنون :::توجه


به امید روزی که برای پاسداشت بزرگ مردی های این شهدای عزیز همه ی ما گامی حتی کوچک در راستی معرفی آنها به دیگر نسل ها برداریم و سپاس گذار آنها باشیم.


دوستان وبمستر عزیز که سایت یا وبلاگ دارند کسانی که میخواهند برای وبلاگ خود پرده صحفه ورودی و لوگو و پلیرصوتی بسازند ما میتوانیم در این راه قدم برداریم تا دل امام زمان(عج) و شهدا را بدست بیاوریم.



برای سفارش ساخت پلیر(نوای وبلاگ)  کلیک کنید



برای سفارش ساخت لوگو و صحفه ورودی  کلیک کنید



- -وبلاگمو با نام " ★ شهیدان خدا " و آدرس http://shahidane-khoda.blogfa.com لینک کنید و یا کد بنرمون (در امکانات وبلاگ) رو در تنظیمات وبلاگتون قرار دهید.



به امید نابودی آمریکا و اسرائیل

نصیب همه شما شهادت. یاعلی


ماجرای یک عکس و پیغام تبریک سردار سلیمانی به نیروهای فاطمیون

ماجرای یک عکس و پیغام تبریک سردار سلیمانی به نیروهای فاطمیون

بلال از رزمندگان لشکر فاطمیون است که اولین آشناییش با شهید “علیرضا توسلی”(ابوحامد) فرمانده تیپ فاطمیون به سال ۹۲ و اولین اعزامش به سوریه برمی‌گردد.

وی در رابطه با عکس یادگاری خود با شهید توسلی و شهید “حسین فدایی” می‌گوید: اوایل سال ۹۳ به دستور فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) برای آزادسازی منطقه‌ای در لاذقیه به نام ارتفاع سلدرین آماده می‌شدیم. ابوحامد مرخصی بود و تمام کارها برای آماده کردن نیروها را شهید “رضا بخشی”(فاتح) به دوش می‌کشید. همزمان با این عملیات در لاذقیه قرار بود عملیات دیگری نیز در ملیحه دمشق انجام شود که فاتح در دمشق ماند و مسئولیت گروه اعزامی به لاذقیه را به فرد دیگری سپرد.

وقتی ابوحامد از مرخصی برگشت از منطقه ملیحه بازدید کرد و سپس به لاذقیه آمد.

نیروهای عراقی و سوری‌ قبل از ما در آن ارتفاعات عملیات کرده اما نتوانسته بودند به پیروزی دست پیدا کنند. حزب الله هم گفته بود برای اجرای عملیات در این منطقه نیازمند ۲ ماه وقت برای کارهای شناسایی و آماده‌سازی است اما بازپس‌گیری این منطقه در اسرع وقت اهمیت بسیاری داشت لذا ما نیروهای فاطمیون وارد عمل شدیم و توانستیم در مرحله دوم عملیات آن ارتفاعات را آزاد کنیم.

 

 

بار نخست به صورت مشترک این عملیات را انجام دادیم که با عدم الفتح مواجه شدیم و ۵ نفر از نیروهایمان به شهادت رسیدند. بار دوم با انجام کارهای شناسایی به دستور ابوحامد توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

پیش از اجرای عملیات، من، سردار فدایی و عده‌ای دیگر از دوستان برای شناسایی به ارتفاعات رفتیم. کار از صبح تا دم غروب طول کشید. بعد از اتمام شناسایی از ارتفاعات پایین آمدیم. ابوحامد از دیدن ما خیلی خوشحال شد و وقتی خستگی ما را دید گفت می‌خواهم شما را به جای خوبی ببرم که یک لحظه خود را کنار دریا دیدیم و این عکس یادگاری را انداختیم.

بعد از پیروزی در این عملیات و فتح قله‌ای به ارتفاع ۱۸۴۰ متر سردار قاسم سلیمانی پیامی را از طریق یکی از مستشاران ایرانی به ما رساند که گفته بود از طرف من به بچه‌های فاطمیون خسته نباشید بگویید و اعلام کنید از دور دستشان را می‌بوسم و سید حسن نصرالله نیز پیام تبریک و خسته نباشید فرستاد و گفت که من از اول عملیات کار شما را رصد می‌کردم و به شما برای این فتح تبریک می‌گویم.

شهدای مدافع حرم

شهادت هفت رزمنده حزب الله در سوریه +تصاویر

خبر شهادت هفت تن از رزمندگان حزب الله لبنان در سوریه اعلام شد.

شهیدان "محمد خضر الکبش" اهل شهر "صیدا"، "ثائر الحاج الدیاب" اهل روستای "شمسطار"، "حسین صبحی فحص" اهل شهرک "جبشیت"، "علی خزعل" اهل روستای "عبا"، "عباس موسی وهبی" اهل روستای "محرونه"، "اسماعیل نایف حلاوی" و "محمد حسین عزقول" از اهالی روستای"کفرکلا" در درگیری های شمال سوریه به شهادت رسیدند.

این هفت شهید دلاور طی نبرد با تروریست های تکفیری در منطقه "العیس" در حومه جنوبی استان حلب به فیض شهادت نائل آمدند.

پیکرهای مطهر این شهدا طی روزهای آتی در مناطق مختلف جنوب لبنان تشییع خواهد شد.

طی ماه های اخیر ده ها تن از رزمندگان حزب الله در نبرد با تروریست های تکفیری در مناطق مختلف استان حلب به شهادت رسیدند.

استان حلب در شمال سوریه طی ماه های اخیر صحنه شدیدترین درگیری ها بین نیروهای مقاومت و تروریست های تکفیری بوده است.

شهید "محمد خضر الکبش"

 

شهید "ثائر الحاج الدیاب"

 

شهید "حسین صبحی فحص"

 

شهید "علی خزعل"

 

شهید "عباس موسی وهبی"

 

شهید "اسماعیل نایف حلاوی"

 

شهید "محمد حسین عزقول"

مدافع حرم 1

کلیپی از مدافع حرم که همسر شهید سجاد عفتی هم صحبت هایی می کنه که اشک آدمو درمیاره

نماهنگ فوق العاده زیبا از تشیع پیکر شهید مدافع سجاد غفتی در شهرستان آبیک

طراحی این نماهنگ کار (امیر محمد رجبی) بوده است و این نماهنگ را برای مشاهده و دانلود شما دوستان عزیز در سایت آپارات قرار داده اند.

 برای تماشای نماهنگ در سایت آپارات  اینجــــــــا کلیک کنید .

 

 

مدافع حرم

 

 

 

خیلی زیباست اگر تونستی حتما نگاه کنید. (مدافعان حرم)

 

دانـــــلود

 

شهادت مادر

شهادت مادر

 

 

 

"سـرنوشـت شیـعه را طـور دگـر میـزد رقـم 

 

در بـه سمـت داخل کوچـه اگـر چرخیـده بود"  

 

 

 

...(ایّام فاطـ ـ ـ ـمیّه تسلیت)...

 

روحیه شهدایی

روحیه شهدای ما

 

 

اندازه پسر خودم بود؛ سیزده چهارده ساله..

وسط عملیات یکدفعه نشست!

گفتم: حالا چه وقت استراحته بچه؟!

گفت: بند پوتینم شل شده!..می بندم راه می افتم!

نشست ولی بلند نشد. هردو پایش تیر خورده بود.. برای روحیه ما چیزی نگفته بود!


 

این داستان هم خیلی زیبا بود گفتم بخونید بد نیست:

نامه نوشته بود:

«برادر رزمنده سلام، من یک دانش آموز دبستانی هستم. خانم معلم گفته بود که برای کمک به رزمندگان جبهه های حق علیه باطل نفری یک کمپوت هدیه بفرستیم.

با مادرم رفتم از مغازه بقالی کمپوت بخرم. قیمت هر کدام از کمپوت ها رو پرسیدم، اما قیمت آنها خیلی گران بود، حتی کمپوت گلابی که قیمتش ۲۵ تومان بود و از همه ارزان تر بود را نمی توانستم بخرم.

آخر پول ما به اندازه سیر کردن شکم خانواده هم نیست . در راه برگشت کنار خیابان این قوطی خالی کمپوت را دیدم برداشتم و چند بار با دقت آن را شستم تا تمیز تمیز شد. حالا یک خواهش از شما برادر رزمنده دارم، هر وقت که تشنه شدید با این قوطی آب بخورید تا من هم خوشحال بشوم و فکر کنم که توانستم به جبهه ها کمکی کنم.»

بچه ها تو سنگر برای خوردن آب توی این قوطی نوبت می گرفتند، آب خوردنی که همراهش ریختن چند قطره اشک بود...

 

داستان علی گندابی2

داستان جدید علی گندابی2

اینبار داستان جدید علی گندابی رو براتون گذاشتم که دانلود کنید امیدوارم که لذت ببرید بیشتر امیدوارم که این داستانها تاثیری رو زندگی شما داشته باشه و حتی یک درجه از مسیر زندگیتون رو به سمت خدا برگردونید. شاید این یک درجه برگشتتون به سمت خدا باعث این بشه تا تحولی درزندگیتون ایجاد بشه.

نظر فراموش نشه.

یاعلی

شهدایی که هنگام دفن لبخند زدند

شهدایی که موقع دفن لبخند زدند+تصاویر

 

«شهید سید وسام محسن شرف الدین» معروف به «سید نصر‌الله» که پنجشنبه شب گذشته در حومه دمشق به شهادت رسید هنگام دفن لبخند زد و در کنار شهدای شیعه ای ثبت شد که پیش از این مصداق این جمله شده بودند که "شهید نظر می کند به وجه الله" ... شهدایی نظیر «علی المؤمن» جوان وارسته بحرینی٬ «حبیب لک زایی» سردار رشید سیستانی٬ «محمدرضا حقیقی»٬ «حسن تقی‎پور گلسفیدی» و «رضا قنبری» از دلاوران جنگ تحمیلی.

به گزارش مشرق به نقل از ابنا؛ 17 سال، 20 سال، پُر پُرش 25 سال، سن و سال جوان هایی بود که درس و مدرسه و دانشگاه را نیمه کاره رها می کردند و راهی جبهه ها می‎شدند. وصیت نامه هایشان را که می خوانی، گویا با چهل ساله هایی طرفی که دیگر چم و خم روزگار را یاد گرفته اند و بعد از یک راه طی شده ـ به قول آوینی ـ، نشسته اند وصیت نامه نوشته اند.

راه این شهدا همچنان ادامه یافت و مردم کشورهایی همچون بحرین٬ سوریه و لبنان برای رسیدن به عزت و آزادگی جان‎ها بر کف دست‎هایشان گرفتند و جنگیدند.

راه شهادت هنوز هم بسته نشده و چه بسیار شیردلانی در توطئه‎های تروریستی کوردلان در همین سرزمین مادری‎مان به معنای واقعی "عاقبت به خیری" رسیدند.

در این بین٬ شهدایی بودند که هنگام دفن٬ لبخندی بر این دنیای فانی زدند و به لشگر سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیوستند. ما نیز نتوانستیم به سادگی از کنار این موضوع گذر کنیم.

شهید اول: «حسن تقی‎پور گلسفیدی»

فرازهایی از وصیتنامه این شهید: خیلی دوست دارم در مراسم و مجالسی که به خاطرم برگزار می نمایید، نوحه ی ابی عبدالله الحسین(ع) و روضه ی آن حضرت را بخوانید تا ملت منقلب و مسلمان به خاطر آن حضرت بگریند و دیگر آن که می خواهم در کنار دیگر یارانم در بهشت تازه آباد سلمانشهر آرام گیرم و با آنان تجدید بیعت نمایم و ضمناً به مدت دوازده روز روزه بدهکار هستم. لطفاً برایم آن ها را به جا آورید. همچنین نماز قضا بسیار دارم، اگر لازم باشد برایم انجام دهید. از مال دنیا چیزی ندارم، ولی اگر احیاناً مالی است که اکنون به خاطر ندارم، از خانواده  تقاضا می کنم تا آن ها را در راه خدا انفاق کنند تا در آن دنیا با دست خالی از مادیات به دیدار پروردگارم بروم و خدای ناکرده چیزی مرا به خودش وابسته نگرداند.
پنج شنبه بیست و یکم مردادماه 1361 اهواز – پایگاه شهیدبهشتی – تیپ کربلا – گردان علی ابن ابی طالب(ع) – گروهان یکم

شهید دوم: محمدرضا حقیقی

این شهید شب 21 بهمن 1364 يعني در هفتمين سالگرد انقلاب اسلامي، در تركيب گردان كربلاي اهواز در عمليات والفجر 8  فاو شركت کرد و سرانجام درهمين عمليات در ساحل فاو به شهادت رسيد. پيكر مطهرش پس از چند روز كه در سرد خانه نگهداري شد به اهواز انتقال يافت و طي مراسمي با حضور خانواده و جمعي از مردم تشييع و در بهشت آباد اهواز در آغوش خاک آرام گرفت.

شهید سوم: شهید رضا قنبری

این شهید 19 دی ماه سال 65 در عمليات كربلاي 5 درحالی که در شلمچه تيربارچي بود، پس از اصابت تيري به قلبش در دم به شهادت رسید.

فرازهایی از وصیتنامه این شهید: اگر تكه تكه هم بشوم دست از دين اسلام بر نمي دارم. بخدا قسم از من حقير بشنويد مال اين دنيا هيچ ارزشي ندارد و هيچ بهانه و دليلي براي شركت نكردن در جنگ را نداريد. ولي حب دنيا و سستي ايمان نميگذارد شما بسوي خداي خود بشتابيد. بترسيد از اينكه هر هفته نامه اعمال ما دو مرتبه پيش امام زمان (عج) باز مي شود. نكند خداي ناكرده امام زمان (عج) از دست ما ناراحت و شرمنده شود. مگر خون شما از خون امام حسين (ع) و يارانش رنگين تر است و يا از آ نان معصوم تريد. در راه اسلام شهيد شدند تا اين آزادي را براي شما بدست آورند. بياييد لااقل اگر ايمان نداريد آزاد مرد باشيد. نگذاريد كه دشمن به خاك و ناموس شما تجاوز كند. قرآن مي فرمايد: هر كس خود را شناخت خداي خود را شناخته است. بياييد فكر كنيد و ببينيد كه هستيد،از كجا آمده ايد و به كجا خواهيد رفت.

شهید چهارم: علی المؤمن

مهندس شهید "علی المومن " جوان پاک باخته بحرینی که سلحشورانه در میدان دفاع از حق و حقیقت قدم نهاد و  جان پاکش را در این راه فدا کرد.

نیروهای رژیم آل‎خلیفه در حال هجوم به جمعیت تحصن کننده در میدان "لؤلؤه"  بودند که شهید علی المومن نجات جان زنان مستقر در میدان٬ خود را سپر تهاجم نمود.

شهید پنجم: حبیب لک زایی

سردار بی ادعا و گمنام زمین و نام آَشنای آسمانی‌ها، در 25 مهر ماه 1391 در مأموریت کاری و در لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جواد(ع) و در سومین سالگرد شهادت سرداران شهید نورعلی شوشتری و شهید رجب‏علی محمدزاده ـ که به تعبیر سردار شهید لک‏زایی شهدای وحدت، امنیت و خدمت بودند ـ به فیض شهادت نائل شد و در سایه سپیدارهای ملکوت آرمید.


از مهم‎ترین مسوولیت‎های این شهید می‎توان به "تک تیرانداز گردان کمیل لشکر 41 ثارالله در دشت عباس"٬ "حضور در جبهه با سپاه حضرت رسول(ص)"٬ "تلاش فراوان برای جذب و اعزام نیرو به جبهه"٬ "تک تیرانداز گردان 409 لشکر 41 ثارالله(ع) در جنوب اهواز"٬ "مسئول اکیپ گشت پایگاه زابل"٬ "مسئول بسیج پایگاه زابل در سال 61"٬ "فرمانده حوزه مقاومت نجف اشرف بخش مرکزی زابل در سال 63"٬ "مسئول ستاد گردان لشکر 41 ثارالله در جنوب شلمچه در سال 66"٬ "کمک فراوان به سیل‌زدگان زابل در سال‌های 69 و 70"٬ "نقش تعیین‌کننده در عملیات نصر 3 در مقابله با اشراری که اموال عمومی سنگین را در سال 70 از منطقه دزدیده بودند"٬ "فرمانده سپاه زابل از سال 69 تا 79
معاون هماهنگ کننده منطقه مقاومت سیستان و بلوچستان از سال 79 تا 86"٬ "جانشین فرمانده منطقه مقاومت و جانشین فرمانده سپاه سلمان از سال 87 تا هنگام شهادت" اشاره کرد.

شهید ششم: سید وسام شرف الدین

«شهید سید وسام محسن شرف الدین» معروف به «سید نصر‌الله» از جمله نیروهای لبنانی بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مردم مظلوم سوریه عازم این کشور شد.

این شهید سرانجام روز پنجشنبه هفتم آذرماه 92 در حومه دمشق به شهادت رسید.

 

کفش های اعیانی یک رهبر


کفش های اعیانی یک رهبر


 

 

در عجبم از رهبری که می گویند: 

 

کلکسیون های رنگ و وارنگ

 

 از هر نوع دارد   

 

170عصای آنتیک دسته طلا دارد

 

95 میلیون دلار دارایی دارد 

 

بجای نان و پنیر در صبحانه اش خاویار رشت دارد 

 

بجای بیت چندین و چند ویلا در شمال دارد 

 

عباهایی به قیمت 400 هزاردلار دارد 

 

هواپیمای 330 برای جابجایی اسبهایش دارد 

 

باغ ملک آباد به مساحت 10 هزار متر

 

در مشهد دارد

 

کمیسیون 5 سنتی از یک میلیون و نهصد هزار بشکه نفت دارد...

 

پس نمی دانم ....

 

این چه کفش پینه بسته ای ست که او به پــا دارد ؟؟؟

 

هان فهمیدم !!!

 

 او نام و نشان از علی (ع) دارد 

 

میلیونها فدایی و جان ناقابل دارد...! 

 

خانه اش به جای فرش, 

 

موکت و نقشی از عرش دارد ... 

 

در دل هر ایرانی با غیرت جای دارد .

 

همچون شهدا چفیه ای بر گردن دارد ... 

 

همچون جانبازان دستی 

 

ز یادگار از دشمن دارد!!! 

 

صد ها هزار خاطره از جبهه و زندان دارد...! 

 

راستی یادم رفت او ..... 

 

کفشهایی پینه بسته 

 

همچون امیر المومنین علی (ع) دارد .... !!! 

 

برای سلامتی رهبر انقلاب اسلامی و کوری چشم دشمنان رهبر و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صلوات

 

فاتحه یادتون نره

سلام بر همگی

اومدم بگم یه مدتی نمیام بخاطر فوت داداشم...

خیلی دوستش داشتم...

اما..... رفت...

فاتحه یادتون نره

چه بگویم؟؟؟

سلام بر همگی

فرارسیدن شهادت بی بی دوعالم، مادر سادات، حضرت زهرا(س) را بر شما دوستداران اهل بیت تسلیت عرض می نماییم.

امسال سفره هفت سین ما سیلی هم دارد